SUBWAY® słynie ze swoich świeżych kanapek. Do Europy, w tym również Polski, przybył z USA. Sieć franczyzowa posiada ponad 43 000 restauracji w 110 krajach. Rozwija się również w Polsce, gdzie obecnie ma już 93 lokale.

Również w zachodniej i południowej części kraju zamierza otworzyć nowe restauracje, poszukując w tym celu nowych franczyzobiorców – jak zdradza Martin Princ, kierownik do spraw rozwoju sieci SUBWAY® w Polsce oraz pozostałych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

– SUBWAY® obecny jest w Polsce od 2000 r., w którym otwarty został pierwszy lokal. Czy jest Pan zadowolony z rozwoju?
– Marka SUBWAY® dąży do tego, aby stać się największą siecią fast foodów w każdym kraju, w którym się rozwija. W Polsce jak na razie nie udało się tego osiągnąć, mimo to uważam, że nasz rozwój przebiega tu bardzo pomyślnie. Obecnie posiadamy blisko 100 czynnych restauracji i szykujemy otwarcie kolejnych.

– Około 30 z łącznej liczby restauracji znajduje się w Warszawie. A co z innymi regionami, czy tam również firma chce otwierać lokale?
– Tak, w Warszawie rozwijamy się bardzo prężnie. Jednak nie ograniczamy się tylko do stolicy i pozostałych dużych polskich miast. Inne regiony również nas interesują. Ważnym obszarem, w którym chcielibyśmy pozyskać franczyzobiorców, jest dla nas południowozachodnia część Polski, a więc województwa opolskie, dolnośląskie i lubuskie.

– Jakie zalety powinien posiadać dobry franczyzobiorca?
– Franczyzobiorcy sieci SUBWAY® wywodzą się z najróżniejszych branż, wszystkich jednak łączy przedsiębiorczość i dążenie do samodzielności. To warunek konieczny, choć nie wystarczający. Aby odnieść sukces, franczyzobiorca musi rozumieć swoją rolę. Na pewno dobrze jest, jeśli osobiście bierze udział w zarządzaniu restauracją. Dobry franczyzobiorca powinien także dysponować wystarczającym kapitałem wstępnym, aby móc wybudować restaurację z jak największym udziałem własnym. Nie obędzie się też bez cierpliwości i silnej woli. Znana marka to ułatwienie, ale na sukces zapracować trzeba samemu.

– SUBWAY® prowadzi tylko lokale franczyzowe. Z czym należy się liczyć, chcąc otworzyć własną kanapkarnię?
– Otwarcie restauracji SUBWAY® jest porównywalne do otwarcia niewielkiej restauracji, ma jednak kilka ogromnych zalet. Nie trzeba dysponować tradycyjnie wyposażą kuchnią, jaką znamy ze standardowych restauracji. Franczyzobiorca zdobywa dla siebie markę znaną na całym świecie, wraz z ogromną wiedzą praktyczną i doświadczeniem największej sieci fast foodów na świecie. Nasi partnerzy korzystają z kompleksowego wsparcia, zarówno na etapie otwierania lokalu, jak i jego właściwego funkcjonowania.

Szczegółowe informacje na temat możliwości otwarcia własnej restauracji SUBWAY znajdziesz na stronie www.wlasnysubway.pl

 

>>> artykuł sponsorowany <<<